reklama

Utrpenie v kráse- krásne utrpenie?

Mám rada vetu- nezáleží mi na tom, ako vyzeráš. Ten, kto ju vysloví, mi vyvolá úsmev na tvári, ak nie brutálny záchvat smiechu. Načo sa tvárime, normálna vec. Otvorene priznávam, záleží mi aj na tom, ako ľudia vyzerajú. A nehanbím sa za to. Z času na čas mi záleží i na tom, ako vyzerám ja sama. Keby som to mala časovo odhadnúť, mali by to byť nejaké dve minútky ranného pohľadu do zrkadla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mám pľuzgier na chodidle. Od včera. Bolí. Nosím čierne topánky. Ktohovie, či sú moderné. Ale viem naisto prehlásiť, že sú úzke a nepohodlné. Ale dobre vyzerajú. Ten pľuzgier nie, ani „okusané“ päty.
Pre krásu sa musí trpieť. Často omieľaná veta. A keďže opakovanie je matkou múdrosti, aj táto veta je múdra a pravdivá.
Včera, keď ma tak moje pekné topánky už pekne „dožierali“ som si spomenula, ako som sa chystala na stužkovú. Čisté utrpenie. Celé dopoludnie sa starať o svoj zovňajšok. Normálne, rozčesávať dlhé vlasy, bolesť. Trhanie obočia, bolesť spojená s plačom. Chôdza v lodičkách, dobrodružstvo spojené s pokusom udržať rovnováhu a pôsobiť prirodzene. Lakovanie nechtov, zápach, po ktorom nasleduje prekvapenie pri každom pohľade na ruky. Čo sa mi tam trblieta? So sukňami sa príliš nekamarátim. Šaty môžem. Tak päťkrát za rok. Ďalšia show je úprava tváre. Čiže make- up alebo ako sa tomu nadáva. Just do it, zober špirálu do ruky a nežmurkaj. Možno sa netrafíš. Nepodarilo sa mi síce trafiť si maskarou do oka, pomádu som už ochutnala. Stačí sa len trošku ponáhľať, natierať si pusu a rozprávať v jednom. A to všetko len pre dve slová: Si pekná .
Cítim sa dobre považujem za lepšiu formuláciu. Tri je viac ako dva.
Obliekam si tričko, rifle, vyšúchanú bundu, obúvam si botasky. Idem do mesta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Majte sa krásne a dobre zároveň.

Katarína Šimková

Katarína Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvorivo pracujúca Košičanka. Inak je extrémne filozofujúci umelec, niekedy s úvodzovkami, inokedy bez, s optimistickým pohľadom na vec :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéC´est la vieOkolo násF ako fromage :)KultúraPoetické výlevyKonáre

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu