reklama

Jedno slovo

Hovorí sa, že aj negatívna reklama, je reklama. Ale mne sa takáto nepáči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Včera som „hodila do pľacu“ článok. Nič závažné, prosto haluška. Bol dosť čítaný. To asi preto, že som mu dala pútavý titul: Vylepši mi karmu!

A urobila som chybu. Vybrala som zlé slovo. MI odpútalo pozornosť od toho, že článok je haluz, po mojom, konár. A zabudlo sa aj na to, že patrí do rubriky Zábava...Človek mieni a môj zámer zmenili diskutujúci. A preto pár poznámok:

-celý článok bol myslený humorne, ani jedno slovo tam nie je myslené vážne

-mám dvadsať rokov, a preto mi je jasné, že môj pohľad na svet sa môže zásadne odlišovať od pohľadu starších čitateľov

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-článok nemal vašu pozornosť upriamiť na mňa, ale na novinku na blogu- novozavedenú karmu

-ak chcete karmu vylepšiť, tak ju vylepšíte, ak nie, tak nie, je to vaše osobné rozhodnutie

-zobrala som humorne serióznu vec, čo sa asi nevypláca, alebo to treba označiť ešte výraznejšie

-keďže to bola riadna haluška, bola písaná aj iným štýlom ako seriózne články

-bol to pokus o smiešny článok, ktorý zjavne nevyšiel

-ak mám niekoho priradeného k odporúčaným je to preto, že to sú moji obľúbení autori

-ak mám niekoho v obľube ja, neznamená to, že musí mať v obľube aj on mňa

-a ak je niečo najčítanejšie, nemusí to značiť, že je to aj najlepšie

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-po zvážení situácie mením titul a vetu v článku na Vylepši nám karmu!

Naozaj sme sa nepochopili. Ale aj tak ďakujem. Opäť som sa naučila niečo nové. Čo zmôže jediné slovo.

Katarína Šimková

Katarína Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvorivo pracujúca Košičanka. Inak je extrémne filozofujúci umelec, niekedy s úvodzovkami, inokedy bez, s optimistickým pohľadom na vec :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéC´est la vieOkolo násF ako fromage :)KultúraPoetické výlevyKonáre

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu