reklama

Sexbomba, Superman a špión

Je úžasné odlepiť svoj zrak od knižiek a opäť sa upriamiť na svet dookola. Možno až nepopísateľný pocit voľnosti, ktorý prenikne vašou osob(nosť)ou, tesne po tom, čo vám do indexu napísali výsledok poslednej skúšky. Jediné slovo, čo vám prebíja všetky ostatné a opantáva vás svojou magickou silou. Prázdniny. Niektorí si tento výraz spájajú so slovom prázdny. Nevyplnený a chudobný. Omyl. Prázdniny predstavujú síce prázdny zoznam školských povinností, ale preplnený diár výletov, žúrov a zábavy. Prázdniny znamenajú slobodu. Fakt, že si môžem vybrať, ako budem tráviť čas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď som sa dnes prechádzala a vychutnávala tento slastný pocit, ktorý prajem každej študentskej duši (aj pracujúcej, ale to už je asi o inom), niečo ma zaujalo. Začalo leto a ľudia si zo skríň povyťahovali všakovaké tričká. Pre mňa tričko znamená akýsi symbol leta.
Ľudia svojmu oblečeniu venujú patričnú pozornosť a robia dobre. Akoby niekedy odrážalo kúsok ich vnútorného sveta. Dnes oproti mne kráčal Superman. Chalan so štýlom chôdze hip- hopera alebo ako si hovoria, ale veď cháápeš. Fajn nápad, obliecť si tričko Supermana. Isto má zo seba fajn pocit a sebavedomie sa mu asi tiež zvyšuje. K Supermanovi majú predsa ľudia istý rešpekt...
Spomenula som si na jednu pani, ktorú som zbadala pred pár dňami. Nápis na jej tričku tiež úzko súvisel so sebavedomím. Neviem, koľko mala rokov, možno okolo päťdesiat, tričko jej obopínalo celú hruď, na ktorej sa hrdil nápis Sexbomb. Nevydržala som a keď prešla okolo, začala som sa smiať. Mám radosť z ľudí, ktorí vedia ostatným priniesť dobrú náladu.
Sedela som v čakárni u lekárky a zrazu spoza rohu vykukne starší pán. Vypleští na mňa oči a odchádza preč. Tiež v zaujímavom tričku. S nápisom Spy, špión. Ľudia sú rôzni.
V električke vedľa mňa stál chalan. Už si nepamätám, ako vyzeral. Nepodstatné. Na tričku mu vynikol nápis v nemčine- to nie som ja.
Tie tričká sa mi páčili, niektorí na nich nosia aj čísla. (To sú ale pekné čísla...)
Pomaly som sa začala zamýšľať nad svojimi tričkami. S nápismi ich nemám veľa. Jedno z pred troch rokov vyhlasuje, že mi to nie je jedno, ďalšie má na chrbte názov strednej školy, na ktorú som chodila a vpredu pekný obrázok. Prasa. Aj by som si ho obliekla, stratilo však svoju aktuálnosť a navyše, niektorí by sa pri pohľade na zvieratko mohli cítiť dotknutí. Už viem, ktoré si zoberiem. Spĺňa všetky predpoklady. Pekné, veselé, červené. Hrdí sa nápisom vyjadrujúcim moje aktuálne vnútorné pocity. Feel free.

Katarína Šimková

Katarína Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvorivo pracujúca Košičanka. Inak je extrémne filozofujúci umelec, niekedy s úvodzovkami, inokedy bez, s optimistickým pohľadom na vec :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéC´est la vieOkolo násF ako fromage :)KultúraPoetické výlevyKonáre

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu