reklama

Svetové

Už je to nejaký čas, čo sa mi na displeji mobilu zmenilo meno operátora. Malo to značiť, že sa nebudem mať len dobre, ale že mi bude priam svetovo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Svetové ráno. Nestihla som trolejbus. O pár minút išiel ďalší, kde som cítila, ako sme si všetci blízki. Keď sa istej babke nechcelo držať alebo len jednoducho nedosiahla, spoľahla sa na mňa, že ju podržím. Spolu sme cestu zvládli. Ponáhľala som sa ďalej, podarilo sa mi skočiť do mláky. Stihla som vlak. Svetové. Až na moment, keď sme nečakane zastali a čakali dobrú chvíľu, kým sme mohli pokračovať v ceste. Netuším, prečo a ako vo väčšine prípadov, ak železnice ponúkajú výhliadkovú jazdu. Meškala som do školy. Poobede lialo ako z krhly, ale našťastie som mala dáždnik a predvídala som, že sa mám postaviť ďalej od cesty. Vodiči totiž súťažili, kto viac ostrieka ľudí na zastávke. Len tak medzi nami, okolo obeda sa mi vybil telefón a tým pádom zhaslo aj nové logo.
Budem sa mať svetovo.
Pustím si Queen. Budem šampión, nezastavia ma, utvrdím sa v tom, že priatelia zostanú priateľmi, hoci je to ťažký život. Zažijem niečo ako zázrak.
It´s a kind of magic...
Ale to je tuším v konkurenčnej reklame.
No nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako sa do siete volá, tak sa z nej ozýva.

Katarína Šimková

Katarína Šimková

Bloger 
  • Počet článkov:  106
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvorivo pracujúca Košičanka. Inak je extrémne filozofujúci umelec, niekedy s úvodzovkami, inokedy bez, s optimistickým pohľadom na vec :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéC´est la vieOkolo násF ako fromage :)KultúraPoetické výlevyKonáre

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu